Оплата та доставка
  • Як замовити товар
    Для того, щоб успішно оформити Ваше замовлення, потрібно:

    1.    Після вибору товару натисніть кнопку «Замовити» — товар додається у Ваш кошик.
    2.    Далі, якщо ви закінчили вибирати товар, натисніть кнопку «Кошик».
    3.    На сторінці «Кошик» будуть перераховані всі обрані Вами товари.
    4.    У полі «Кількість» Ви можете змінити кількість товару для покупки. Після зміни кількості товару, сума замовлення зміниться автоматично.
    5.    Також ви можете видалити окремі товари, або закрити кошик і продовжити замовлення.
    6.    Далі натисніть кнопку «Оформлення замовлення»
    Через деякий час після оформлення покупки, з Вами зв’яжеться наш менеджер за контактним даними, зазначеними при оформленні замовлення. З менеджером можна буде узгодити час доставлення, а також уточнити деталі.
  • Оплата замовлення
    Ви маєте змогу здійснити оплату за замовлення на нашому сайті чи готівкою або шляхом банківського переказу при отриманні службою доставки

    Оплата на сайті

    Можлива оплата на сайті картами VISA/MasterCard, а тако ж через платіжну систему LiqPay (без комісії). Крім того, - безготівкова оплата згідно банківських реквізитів.

    Оплата при отриманні товару

    Якщо Вам зручно отримати замовлення через кур’єрську службу, Ви можете розрахуватись накладним платежем при отриманні товару.

    За умови відправки товару Новою Поштою (або іншими службами доставки) з послугою накладеного платежу, вноситься мінімальна передплата в розмірі 200 грн.

    Для довідки
    Накладений платіж - це оплата товару одержувачем під час отримання посилки, або за місцем проживання одержувача. Наприклад, тарифи Нової Пошти у цьому випадку становлять 2% від суми + 20 грн за пересилку грошових коштів назад. Більш детальна інформація на сайті компаній, що надають послуги доставки.




  • Доставка
    • На відділення «Нова пошта»
    Ще одним зручним способом доставки є отримання замовлення у відділені «Нова пошта».Терміни доставки «Новою поштою», в середньому по Україні, 1 - 3 дні після обробки замовлення менеджером інтернет магазину «IREBAR». Точний термін доставки розраховується автоматично під час обробки замовлення службою доставки.
    Після відправки замовлення ви отримаєте номер ТНН (накладної) за допомогою якого є можливість відстежувати конкретну дату отримання, та місцеперебування замовлення. Це можна зробити на сайті компанії «Нова пошта» або в додатку «Нова пошта» для IOS та Android.

    • Вартість доставки - розраховується індивідуально під час оформлення замовлення і залежить від габаритів та ваги товару, вартості тарифів перевезника, віддаленості населеного пункту  і т. ін.)! вартість доставки оплачує Покупець. Вартість послуг Нова пошта.

    • В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».
    Важливо!
    • Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.

    • Самовивіз
    Можливий самовивіз зі складу в Києві. За більш детальною інформацією зверніться до нашого менеджера за телефоном 0673023338
    Можливий самовивіз зі складу в Києві, огранізація доставки по Києву і області, та перевізниками по всій Україні. Умови і тарифи погоджуються у кожному випадку окремо, в залежності від відстані та обсягу продукції.


Політика щодо обробки персональних даних
1. Загальні положення
Справжня політика обробки персональних даних визначає порядок обробки персональних даних та заходи щодо забезпечення безпеки персональних даних, що вживаються iREBAR (далі - Оператор).
1.1. Оператор ставить своїм найважливішим метою і умовою здійснення своєї діяльності дотримання прав і свобод людини і громадянина при обробці його персональних даних, в тому числі захисту прав на недоторканність приватного життя, особисту і сімейну таємницю.
1.2. Справжня політика Оператора щодо обробки персональних даних (далі - Політика) застосовується до всієї інформації, яку Оператор може отримати про відвідувачів веб-сайту www.irebar.com.ua

2. Основні поняття, що використовуються в Політиці
2.1. Автоматизована обробка персональних даних - обробка персональних даних за допомогою засобів обчислювальної техніки;
2.2. Блокування персональних даних - тимчасове припинення обробки персональних даних (за винятком випадків, якщо обробка необхідна для уточнення персональних даних);
2.3. Веб-сайт - сукупність графічних і інформаційних матеріалів, а також програм для ЕОМ і баз даних, що забезпечують їх доступність в мережі інтернет за мережевою адресою www.irebar.com.ua;
2.4. Інформаційна система персональних даних - сукупність містяться в базах даних персональних даних, і забезпечують їх обробку інформаційних технологій і технічних засобів;
2.5. Знеособлення персональних даних - дії, в результаті яких неможливо визначити без використання додаткової інформації приналежність персональних даних конкретному Користувачеві чи іншому суб'єкту персональних даних;
2.6. Обробка персональних даних - будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), витяг, використання, передачу (поширення, надання, доступ), знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних;
2.7. Оператор - державний орган, муніципальний орган, юридична чи фізична особа, яка самостійно або спільно з іншими особами організують і (або) здійснюють обробку персональних даних, а також визначають цілі обробки персональних даних, склад персональних даних, що підлягають обробці, дії (операції), що здійснюються з персональними даними;
2.8. Персональні дані - будь-яка інформація, що відноситься прямо або побічно до певного або визначається Користувачеві веб-сайту www.irebar.com.ua;
2.9. Користувач - будь-який відвідувач веб-сайту www.irebar.com.ua;
2.10. Надання персональних даних - дії, спрямовані на розкриття персональних даних певній особі або певного кола осіб;
2.11. Поширення персональних даних - будь-які дії, спрямовані на розкриття персональних даних невизначеному колу осіб (передача персональних даних) або на ознайомлення з персональними даними необмеженого кола осіб, в тому числі оприлюднення персональних даних в засобах масової інформації, розміщення в інформаційно-телекомунікаційних мережах або надання доступу до персональних даних будь-яким іншим способом;
2.12. Транскордонна передача персональних даних - передача персональних даних на територію іноземної держави органу влади іноземної держави, іноземної фізичній або іноземній юридичній особі;
2.13. Знищення персональних даних - будь-які дії, в результаті яких персональні дані знищуються безповоротно з неможливістю подальшого відновлення змісту персональних даних в інформаційній системі персональних даних і (або) знищуються матеріальні носії персональних даних.

3. Оператор може обробляти такі персональні дані Користувача
3.1. Прізвище ім'я по батькові;
3.2. Електронна адреса;
3.3. Номери телефонів;
3.4. Адреса;
3.5. Також на сайті відбувається збір і обробка знеособлених даних про відвідувачів (в т.ч. файлів «cookie») за допомогою сервісів інтернет-статистики (Яндекс Метрика і Гугл Аналітика та інших).
3.6. Перераховані вище дані далі по тексту Політики об'єднані загальним поняттям Персональні дані.

4. Цілі обробки персональних даних
4.1. Мета обробки персональних даних Користувача - інформування Користувача за допомогою відправки електронних листів; укладення, виконання та припинення цивільно-правових договорів.
4.2. Також Оператор має право направляти Користувачеві повідомлення про нові продукти та послуги, спеціальні пропозиції та різні події. Користувач завжди може відмовитися від отримання інформаційних повідомлень, направивши Оператору лист на адресу електронної пошти info@irebar.com.ua з позначкою «Відмова від повідомлень про нові продукти і послуги та спеціальні пропозиції».
4.3. Знеособлені дані користувачів, що збираються за допомогою сервісів інтернет-статистики, служать для збору інформації про дії користувачів на сайті, поліпшення якості сайту та його змісту.

5. Правові підстави обробки персональних даних
5.1. Оператор обробляє персональні дані Користувача тільки в разі їх заповнення та / або відправки Користувачем самостійно через спеціальні форми, розташовані на сайті www.irebar.com.ua. Заповнюючи відповідні форми і / або відправляючи свої персональні дані Оператору, Користувач висловлює свою згоду з цією політикою.
5.2. Оператор обробляє знеособлені дані про Користувача в разі, якщо це дозволено в настройках браузера Користувача (включено збереження файлів «cookie» і використання технології JavaScript).

6. Порядок збору, зберігання, передачі та інших видів обробки персональних даних
Безпека персональних даних, які обробляються Оператором, забезпечується шляхом реалізації правових, організаційних і технічних заходів, необхідних для виконання в повному обсязі вимог чинного законодавства у сфері захисту персональних даних.
6.1. Оператор забезпечує збереження персональних даних і вживає всіх можливих заходів, що виключають доступ до персональних даних неуповноважених осіб.
6.2. Персональні дані Користувача ніколи, ні за яких умов не будуть передані третім особам, за винятком випадків, пов'язаних з виконанням чинного законодавства.
6.3. У разі виявлення неточностей в персональних даних, Користувач може актуалізувати їх самостійно, шляхом подання відповідного Оператору повідомлення на адресу електронної пошти Оператора info@irebar.com.ua з позначкою «Актуалізація персональних даних».
6.4. Термін обробки персональних даних є необмеженим. Користувач може в будь-який момент відкликати свою згоду на обробку персональних даних, направивши Оператору повідомлення за допомогою електронної пошти на електронну адресу Оператора info@irebar.com.ua з позначкою «Відкликання згоди на обробку персональних даних».

7. Транскордонна передача персональних даних
7.1. Оператор до початку здійснення транскордонної передачі персональних даних зобов'язаний переконатися в тому, що іноземною державою, на територію якого передбачається здійснювати передачу персональних даних, забезпечується надійний захист прав суб'єктів персональних даних.
7.2. Транскордонна передача персональних даних на території іноземних держав, які не відповідають зазначеним вище вимогам, може здійснюватися тільки в разі наявності згоди в письмовій формі суб'єкта персональних даних на транскордонну передачу його персональних даних та / або виконання договору, стороною якого є суб'єкт персональних даних.

8. Прикінцеві положення
8.1. Користувач може отримати будь-які роз'яснення з потрібних питань, що стосуються обробки його персональних даних, звернувшись до Оператору за допомогою електронної пошти info@irebar.com.ua.
8.2. В даному документі будуть відображені будь-які зміни політики обробки персональних даних Оператором. Політика діє безстроково до заміни її новою версією.
8.3. Актуальна версія Політики у вільному доступі розташована в мережі Інтернет за адресою www.irebar.com.ua
Повернення товарів
Закон про захист прав споживачів"
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "»
З моменту покупки Товару пройшло більше 14 календарних днів;
З моменту придбання Товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у вживанні, порушена цілісність упаковки і / або комплектність, відсутні бирки / цінника і т.д.
Що можна повернути
Ми готові піти вам назустріч, тому ви можете повернути товар протягом 2-х днів, якщо:
отримали товар неналежної якості,
вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки).

Процедура обміну або повернення товару
Для обміну або повернення зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону, вказаним на сайті

Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 3 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Ми рекомендуємо
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” обміняти або повернути товар Ви можете у разі придбання Товару належної якості, а також якщо Ви придбали товар неналежної якості.
Нижче наведемо умови повернення/обміну товару у вказаних випадках.
Умови обміну (повернення) товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” у разі придбання товару належної якості Ви маєте право обміняти непродовольчий товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Обміняти товар Ви можете протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі товару, при дотриманні наступних умов:

* якщо товар не був в експлуатації;
* збережено товарний вид та споживчі властивості товару;
* збережені усі пломби, ярлики, цілісність упаковки;
* збережено розрахунковий документ (у разі наявності — гарантійний талон), виданий Вам разом з проданим товаром;
* товар не належить до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), який визначений Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Ви маєте право:

1. придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
2. повернути товар та одержати сплачені за товар кошти;
3. здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. В такому разі ми повідомимо Вам про надходження товару у день його надходження.
Отже, при придбанні товару належної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення:

1. Повернути придбаний товар,
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ (якщо надавався — гарантійний талон),
3. Надати паспорт для засвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.

Умови обміну або повернення товару неналежної якості:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, Ви маєте право за своїм вибором:

1. повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
2. замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині.
Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:

1. Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).
Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
2. Гарантійний строк на товар не закінчився.
3. Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.
Отже, при придбанні товару неналежної якості та дотриманні вищевказаних умов Вам необхідно у день звернення для обміну або повернення товару:

1. Повернути придбаний товар неналежної якості,
2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ та гарантійний талон,
3. Надати паспорт для засвідчення особи.
При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.

Якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання, то заміна товару або повернення коштів не здійснюється.

Залишилися питання?
Ми передзвонимо Вам і детально відповімо на всі питання, що цікавлять.
+380673023338
contact@irebar.com.ua
02160 Київ Харківське шосе 19
6 поверх
ТОВ АйРебар